Monday 6 February 2012

Έλα και πέταξε













Έλα και πέταξε, έλα και πέταξε,
λένε
έλα και πιες, το ποτήρι ανήκει σ’ όλους
έλα και πιες, το τσιγάρο ανήκει σ’ όλους
οι σκέψεις ήδη πετάνε πιο πάνω από τον ουρανό.

Έλα και πέταξε με τα πολύχρωμα φτερά
μόνο που τα φτερά δεν είναι αρκετά
για να φτάσεις πιο πάνω από τον ουρανό.

Έλα και πέταξε, έλα και πέταξε,
λένε
όμως το πώς κανείς δεν θέλει ν’ αποκαλύψει
φοβούνται μήπως αγγίξω κι εγώ το τέλειο;
Το τέλειο που έχω ήδη αγγίξει στον ύπνο μου
και ίσως με το βλέμμα, κάτω από το φως του ήλιου.

Έλα και πέταξε, έλα και πέταξε,
λένε
πέτα Λονδίνο, Αθήνα, Λονδίνο
πέτα τις παλιές φωτογραφίες του Δεκέμβρη
πέτα μέσα σε δευτερόλεπτα ξανά την ψυχή σου στο καλάθι
ταυτίσου με τον εαυτό σου ή με το δωμάτιο U15
πέτα από πάνω σου τον σκεπτικισμό
πέτα εκείνο το άδειο μπουκάλι, επιτέλους!

Έλα και πέταξε, έλα και πέταξε,
λένε
το κρασί όμως πικρίζει ενοχλητικά
κι είναι αδύνατο να καταναλωθεί σε μια νύχτα
είναι αδύνατο να αναλωθώ σε μια νύχτα.

Μου λένε να πετάξω χωρίς ν’ αναλογιστούν
πως φοβάμαι τα ύψη
γεμίζουν τη σιωπή μου με γνήσιο ροκ
και με στόχους, τους οποίους ποτέ δεν επιθύμησα
να σημαδέψω
μου μιλούν για την πραγματική ευτυχία
ενώ δεν έχω ανακαλύψει ακόμα την πραγματικότητα
ο κόσμος είναι ένα μεγάλο πηγάδι,
απύθμενο,
τριγυρισμένο κόκκινες προειδοποιητικές λάμπες,
άδειο.

Έλα και πέταξε, έλα και πέταξε,
λένε
πέτα πιο πάνω απ’ τον ουρανό, αν τολμάς.

No comments:

Post a Comment